AyazBulut dün yaptırdım aynen öyleydi benimki de 2. Gün azalıyor 3. Gün artık iyileşme süreci ve suya oturtma banyosu 72 saat sonunda cok rahatlatıyor sonra 10 güne baya toparlamıs oluyor. Benim 2. Bebeğim 1. Cok sorunlu gecmesine rağmen bu sıralamada düzelmişti 2. De ılk gün cok acısı oldu ve agladı ve insan her seferinde yaptırmaz olaydım diyo ama 3. Günden sonra ve ileri dönemde iyiki yaptırdıım diyorsun:)