Göz doktoruna yönlendirmedi mi doktorunuz. Bizde 1 aylığız doğduğunda akıtordu sonra geçer gibi oldu yeniden başladı 5 gün damla kullandık. Geçmediğini görünce göz doktoru görsün büyük ihtimal masaj yapmanızı söyler. Geçmezse tıkanıklığı açıyorlarmış küçük bir operasyonla