curly_mom Kızlar merhaba, Yiğenim var (abimin kızı) , 4 yaş olcak.. Bi hediye almak istiyorum doğum gününe. Ne önerirsiniz 🤗
Oaoa curly_mom kesinlikle Lego Friends.Çok uzun süreli evire çevirip oynar.Benim 4 yaş oğlum para biriktiriyor istediği Lego setini alabilmek için.En değer verdiği oyuncak Lego
baykuskiz_ curly_mom ben boyle durumlarda annesine sorup aliyorum. İsine yaramayacak bir seydense isine yarayacak sevecegi bir sey olsun diye. Sorarsaniz belki akliniza gelmeyecek seyler de soyler
anestod Elika00 ay bende onu yazmak için girdim. Bende kızıma alicam 4 yaşına girerken. Çok hoşuma gitti fotoğraf makinası.
Merveondes Benim yeğenim 5 yaşında bende scooter almayı düşündüm eğer sizin yeğeninizin yoksa güzel bir hediye olabilir
curly_mom baykuskiz_ evet ben de öyle düşünüyordum ama dedim orjinal bi fikir gelirse de değerlendiririm