Betulalyaa _bahar_ krıstal i normalde kullanıyorum kendi yemeklerimize ama onunda iki çeşiti var birisi kırmızı birisi sarı hangisini alıyorsunuz siz yada ıkısı arasındakı farkı bılıyormusunuz acaba ?
_bahar_ Betulalyaa kırmızı olan pek güzel değil tadı Akdeniz bölgesinon zeytini daha acımsı sarı olan Kuzey ege nin zeytinlerinden o çok güzel hafif bir tadı var
gamzebozkurt01 Biz ek gıdaya yeni başladık ben trendyoldan aldım bebek için soğuk sıkım çok memnunum asla kabızlık yaşamıyoruz Instagram da çoğu ek gıda anneleri onu kullaniyo bende onların önerisi ile deneme amaçlı küçük bir şişe aldım
Betulalyaa YaseminAren bizim buradaki markette de var kristal aldım deneyeceğim inşallah teşekkür ediyorum 🥰
Betulalyaa anestod kristal i bı deneyeyım çünkü en hızlı suan ona ulasabıldım memnun kalmazsam size yazayım olur mu 😊🥰