Pamsdream büyük ihtimalle 4. Ay atağına girmiş bebeğiniz uzun süren bir atak bu tarz şeyler oluyormuş meme mama reddi sürekli huzursuzluk, uyumama gibi, benim kızımda 4. Ayında ama çok şükür sakin geçiriyoruz değişmez umarım, sizinde kısa sürer çabucak düzelir inşallah ☺️