Colahusu valls bende yapmıyorum eşim yapıyı🤭 gördüğümü anlatim köy sütü bizimki pişiriyoruz biraz ılımaya bırakıyoruz parmak yakmayacak kadar olması lazım sıcaklığı ondan sonra bi iki kaşık yoğurdu sütün içine koyuyoruz ama karışdırırken sadece bi yeri karışdırıyoruz bi köşeyi bütün tencereyi değil ordan da sofra bezine sarıp fırına koyuyoruz boş fırına akşamdan sabaha çıkartıp balkona atıyoruz yada dolaba biraz daha bekletiyoruz ve yiyoruz ama fırından çıkartıp direk yemiyoruz akşama kadar bekletiyoruz hatta br gün