Glsm4349 ben 58 ile hamile kaldım 72 ile doğuma gittim 36 haftalık iken tansiyon yüksekliği oluyordu vücudum ellerim ayaklarım bayağı ödem oluşmuştu neyse sezeryan oldum hala şişlik dahada artmış gibiydi yürüdüm bol su içtim tuzdan uzak beslenme ile bı iki hafta içinde bende 9_10 kilo gitti karnınızı bı şal ile yukarı kaldrip sarın gobeginiz sarkmasin hem dikiş yeriniz hava alır çabuk iyilesir