Momyyyyy 3 ay sadece kucağımda uyudu bebeğim bıraktığım an çığlık kıyamet 🥴 zordu ama azalarak geçti.Bakardım etrafa başka bebekler yatağında uyuyor,memede uyuyor,seste uyuyor ama benimki yok ne yaparsam yapayım hep ağlıyor.Önce kıyaslamayı bıraktım sonra da kolik müzik açınca sakinlestiginde kolik oldugunu anladım.Tavsiyem bebek arabasiyla sık sık yürüyüş yapmanız,evde kolik müzikleri açmanız,gaz çıktı zannetseniz de gaz masajına devam etmeniz ve ayaklarınızı sıcak tutmanız 😊