Denizoo Merhaba oğlum 1 yaşına girdi doktoru d vitamininden başka birsey vermedi. Siz balık yağı kullanıyor musunuz? Doktorunuz önerdi mi? Neden kullanıyorsunuz?
MeetJoeBlack Denizoo oğlum da 18 aylık oldu. Haftada 3 gün balık yiyorsa vermene gerek yok dedi doktorumuz. Balık yemiyorsa da haftada 2-3 gün balık yağı önerdi. Hiç vermedim ben . Balık yedirmeye çalışıyorum mümkün olduğunca.
Mirayecem Nurumm12 ocean aldım bide ersağ kullanmıştım. Bir gün multivitamin bir gün balık yağı olarak verdim
Hndealnathn Hayır. Doktorumuz 3 4 yaş öncesi kullanılan balık yağının erken ergenliğe sebep olduğunu söyledi.