Ozhanoslem Bebeğim 2 buçuk aylık anne sütü +mama şeklinde besleniyor sadece anne sütü alan bebeklerde 15.gune kadar normal deniyor ama bu şekilde beslenen bebeklerde kaka yapmama kaç güne kadar normal bilen var mı arkadaslar.
Satiyeakinci Ozhanoslem 4 ayligiz. Gunde 2 kere mama ve meme olarak gidiyoeuz en fazla 7 gunde yapiyor
zeyn6 1 hafta benim bildiğim kabızlık şikayetinde mamasına bir çay kaşığı doğal zeytinyağı koyabilirsiniz bende öyle yapıyorum
Ozhanoslem @zeyn6 saat 19.00 da yediği mamanın içine.koydum zeytinyağı ama bugün 2.gun bakalım inşallah işe yarar
Minik-1 Satiyeakinci 5 aylığız 5.gün bugün daha yapmadı doktor bagırsak düzenleyici verdi kullanalı 4.gün daha tık yok