Serap12 Kızlar bebeğim emerken göğüs ucumu ısırdı iki kez aynı yerden ve yara oldu orası emzirirken çok acıyor ne sürsem geçer yardım edin lütfen
Gamzeeyigun Serap12 zeytinyağı çok öneriliyor ama bende pek faydası olmamıştı, temiz tutmaya mutlaka özen göster benimde yaraydı şuan enfeksiyon kaptığı için anestol ve madecassol kremi karıştırıp sürüyorum doktorum verdi
YaseminBS Çaydanlıkta kaynattığın suyu bir cam kaseye al, 1 çay kaşığı karbonat at karıştır ve pamuğu bu suya batırıp sürekli göğsünü sil yani sür. Ardından zeytinyağ da sürebilirsin. Ben öyle geçirmiştim bir kaç defa da lansinoh sürmüştüm