

Merhaba kizlar. Yukarıda oğlumun kan tahlili ve gaita testini paylaştım. Alerji testimiz henüz sonuçlanmadı. Bekliyoruz. Bilen, aynı durumu yaşayan yorumlayabilir mi? Sizce alerjimiz var mı? Uykuya geçerken çok zorlanıyor, çok ağlıyor. Probiyotik NBL drop3 ve Nurse hurvey kullanıyoruz. Gazını çıkarmakta zorlanıyor diyemem. Alerjiden şüpheleniyoruz.