Baklavanida Baklavanida kendi doktorunuz en iyi bilgiyi verir ama sarılık döneminde oğlum 15 gün mama yedi. O dönem mamadan sonra ağızda pamukçuk oluşmasın diye bir çay kaşığı su verebilirsin demişti bize doktorumuz çünkü mamanın yoğunluğu annesütünden fazla demişti. Yine aynı dönem kabızlığı için bir çay kaşığı zeytinyağını ya mamasına karıştırarak ya da direkt verebileceğimi de söylemişti. Biz ikisini de yaptık. Bu arada aptamil mama kabızlık yaptı, bebelac kullanmıştık o dönem rahatlamıştı. Bir de her bebek farklı oluyor ama anne kalbi bebeğine neyin iyi geleceğini hissediyor. İçinizden hangisi doğru geliyorsa onu yapın. Sağlıkla büyüsün kuzucuk 🙏🏻😊