Menessasmom biraz erken baslamissiniz…
Ama basinin oule egik olmasi cok normal, henuz oturmak icin kaslari zayif,
Her yeni oturmaya alisan bebe o sekilde baslar aslinda, bosa endiselenme…
Ilk aylar kizimi oturttugumda, kambur gibi one dogru duruyordu, ve oturdugu yerden yuz ustu dusuyordu🤗
Bol bol karin ustu egzersizleri yapin…
Saglicakla kalin🤗🤗🤗