BuzluKahve AntiFilozof sadece tost yapmak istiyorsanız en güzeli ocak üstü olanlar. Yok ızgara falan da yaparım diyorsanız zaten airfryer alın
isimsiz___ AntiFilozof arzumun kırmızı renk olanı çok güzel çok memnunum airfryerim de var ama tost makinesi gibi güzel olmuyor tostu
Deletedmom_112 AntiFilozof ben 2 yıldır Karaca’nın tost makinesini kullanıyorum, gayet memnunum çok çabuk ısınıyor güzel tost yapıyor, ekmeği malzemeleri hazırlayıncaya kadar ısınıyor, ortalama 4 5 dakika içinde de tost pişiyor.
Bebegimm1 AntiFilozof bende fakir marka var nerdeyse 2bn olmuş fiyatı hemen hemen her gün kullanırım gayet memnunum tostu güzel kızartıyor