Bilgedefne14 Deletedmom110 bir ayı bulmuştu bizimkinin çıkması patlaması derken canım şuan yine diş sıkıntımız var 3 gündür ateş ağrı uyumama iştahsızlık
Seheryvz Bendede durumlar fena kızlar diştenmi oluyor şimdi bunlar kulak çekme saçını çekme kendini yoluyor resmen aşırı sinir sürekli ağlıyo cok huysuzlaştı aslnda cok sakin bi bebekti iki günde ateş vardı 37 bucuk 38 bucuk arası indi xıktı ama damağında birşey yok beyazlık şişlil vs nasıl oluyor ne zaman çıkar gerçekten gece gübdüz birbirine girdi deli gibi ağlıyor kendini parçalıyor napıcam bilmiyorum