Merhaba hanımlar bu sabah itibariyle burun tıkanıklığıyla uyandım akşama doğru da hiç koku almamaya başladım . Daha önce korona geçirdim ve belirtileri aynı.Kendimi izole edicem.Ama gidipte test yaptırsam mı bilemedim.Siz olsaydınız yaptırır mıydınız?