Ece16 Merhaba.Hiç panik yapmayın bence.Ben de hastanede sürekli emzirmeme rağmen ağlayan bebeğime şırıngayla mama verdim.Eve geldik.Biberon ve yalancı memeyi asla kullanmadan parmakla besleyerek mama vermeye devam ettim ama 30 ml veriyordum emzirmenin üzerine.Nadiren 60 ml.Ne zaman istese uzun uzun emziriyordum özellikle gece emzirmesi çok çok önemli.Saate bağlı kalmadım.Sütün ne zaman arttı derseniz hastane tipi bir pompa kiraladığımda.Gündüz hep memede olduğundan sağım yapamıyordum ama gece emzirmeden sonra hemen gidip memede kalan sütü boşalttım ve süt gelmese bile her memeyi 15 er dakika sağdım.İlk başta 20 ml 30 ml anca çıkıyordu ve aşırı moralim bozulmuştu.Boşuna üzülmüşüm.Evet çok zahmetli ama düzenli sağımla 3.ayımız dolmak üzereyken mamayı tamamen kestik😀Uykusuzluğuma değdi.Evet bol su içmek düzenli beslenme de çok etkili ama bence süt artması için en önemli şeyler uyku mümkün olan her fırsatta,gece emzirmesi ve memeyi dolu bırakmayıp bebek emmediği anda bile emiyormuş gibi uyarı göndermek.Bu da anca iyi çekimli bir pompayla mümkün oluyor.Asla moralinizi bozup paniğe kapılmayın.Herşeyin çözümü mümkün.Sevgiyle büyütün bebeğinizi 🥰🥰