gulcansvml Merhaba canım anneler bebeğim 9 günlük satılık oldu 3.gününde sütüm geldi sağıpta veriyorum mama da veriyorum ama çok uyuyor sarılığı nasıl atabiliriz doktora gittik gövdesi 12.2 çıktı başı öyle yüksek değil pazartesi kontrolümüz var
guzelbebekk gulcansvml yarım saatte bir emzir mama da ver istersen yada sık sık emzir. Ben mamada veriyordum çabuk geçsin diye. Bide uyandırmak için altını değiştir ıslak mendilden hoşlanmadığı için uyanır
Msrc Şekeri düştüğü için uyuyordur ve yeni doğmuş daha cok küçük uyuması normal yarım saatde bir emzirmelisin .