Busra2326 Anneler selam kızıma koleksiyon yapmak istiyorum ne olabilir barbie, anna ve elsa, minişler vs. Başka ne olabilir ☺️☺️
BuzluKahve Busra2326 kızımın miniş ve ty peluş koleksiyonu var. 12 yaşında. Bayağı birikti❤️ saklayacağız.
Alse35 Busra2326 biz Lego alıyoruz imkan oldukça kızımdan çok ben heyecanlanıyorum 😂 geçen kendime aldım bi minik akşama kadar oynadım 😂 hele duplonun figürlerine ayrıca bayılıyorum Allah nasip ederse ben de figürleri saklayacağım bide odasına ilerde camlı dolap yapıp legolarını dizmeyi düşünüyoruz 🥰
minikkusannesi Hamileyken sürpriz yumurta aldım bir sürü. Çikolatasını eşim yedi oyuncaklarını da ben biriktirdim kızıma 😂 kendisi şu an 6,5 aylık ama olsun biriktirmeye devam 🙋🏻♀️