arkadaşlar 18 aylık bebeğim var emiyo sütüm de var fazla yani gece yanımda yattığı için sabaha kdr sol göğüsümün üzerinde yatıyorum mecbur sabah kalktığımda göğüs ucunun orası kenarı kızarmıştı ve dokununca acıyodu elliyorum sertlik falan yok ama acıyo neden olabilir sizce bilgisi olan var mı ezmiş olabilirmiyim ???