sevvalege99 1 yaşına kadar kendi kendine geçer dediler, sadece fazla ağlatmamaya çalışın, müdahale etmemek gerekiyormuş, yani öyle para bağlamadır, bir şeyler sürmektir, masaj yapmaktır uğraşmamak gerekiyormuş, çok şükür 3-4 aylıkken de tamamen geçti,