Bebeğim 8 ay 4 günlük normalde akşam 8.30-9da uyuyan sabahları 7-8 gibi kalkan bir bebekti geceleri ara sıra çok uyanması oluyordu onun dışında uyku düzenimiz güzeldi.Son iki gündür akşamları uyumamak için direniyor gece 2de uyuyabiliyorum o da ağlama çığlık kıyamet yaşadığımız atak haftası ve uyku gerilemesi bir çözümü yok mu. :(