Bugün oturuyorduk 4.5 aylık kızım bir anda ağlamaya başladı , çok ağladı zor susturduk. Sonra sağ gözü kızardı. Hemen elimi ıslatıp gozüne soğuk uyguladım.Dikkatli bakınca korneasini çizdiğini farkettim. Bir şey olur mu acaba? Kendi kendini yeniler mi gözü?