nurervaras Arkadaşlar lavanta yağı kullanan var mı ? Özellikle uyku için tecrübelerini merak ediyorum.
Mineltoygar nurervaras ben lavanta yağını sivrisineklerden korumak için yazın kullanıyordum ama kendi yastığıma damlatıyodum oda da koksun diye 😊 sakinleştirici olduğunu bilmiodum
KuzeyiinAnnesii nurervaras yastığına damlatabilirsiniz bi zararı olmaz uykuya etki etceğini sanmıyorum ama ben damlatıyordum yinede
nurervaras Kubuu yok hayır uyku için yastığına ensesine sürenler varmış sakinleştirici etkisi oluyormuş. Bende gratisten aldım geçen ama nasıl kullanacağım pek fikrim yok
nurervaras Mineltoygar geçen araştırdım internetten aslında çok fazla işe yarıyormuş. 3 aylık oğlum uykumuz sorunlu en azından tecrübeli bir anne çıkarsa denemek istiyorum 😂
KuzeyiinAnnesii nurervaras uyku problemi olan bir oğlum var 15 aydır 😂 bizde etkisi olmadı hatta bütün odaya lavantaladım yastığını kendi yastığımızı buhar makinesinin içine bile koymuşdum 😂 umarım sizde etkisi olur ama zararı olmaz deneyebilirsiniz
nurervaras KuzeyiinAnnesii ilk işim deneyip sizlerle paylaşıcam. Her çocuk farklı o yüzden hiç birşeyin garantisi yok 😂