Kızlar içerisine borcam mı, emaye tepsi mi yoksa fırın kabı mı önerirsiniz? Kullandığınız memnun kaldığınız ürünler varsa paylaşırsanız sevinirim . Birde içerisini iki katlı yapmak için tel ızgaralar var çok pahalı siz alternatif birşey bulabildiniz mi