Kızlar 2 gündür kafayı yicem. Dün salonda oturuyoruz. Hiç bişi yokken anktreye bakıp korkarak anne anne diye koştu geldi bana sonra hıçkıra hıçkıra ağladı. Gecede çok agladı. Birsürü dua okudum. Şimdide odasındayız yatacağız bi yere baktı yine ağlaya ağlaya bana koştu. Nedir bu ilk defa yaşıyoruz ya