Merhaba kızlar. Oğlum 4 yaşında. Ne zaman yaşıtı kuzenleriyle ya da yabancı çocuklarla uzun süre oynasa, koştursa(kıpkırmızı olur, terler tüm benliğiyle oynar koşar) o günün gecesi ağlayarak ve çok sık uyanır. Hep böyle duygusal bir çocuk empati yeteneği yüksek. Aranızda böyle durumla karşılaşmış olanınız var mı normal mi geçer mi büyüdükçe. Mesela kuzeni var aynı yaşta kız annemlerde kalsak yeğenim yorgunluktan deliksiz uyur benim oğlum ağlar inler sık sık uyanır o gece üzülüyorum bu duruma😞