Sa yeğenim parfummü kolonyamı belli olmayan bişeyi içtiğim petşişeyr 2 3 damla dökmüş belkide daha çok ne yapmalıyım bende onu bolca bi ydum alıp içtim hemen fark ettim emin olmak için 1 2 yu udum daha aldım sonra ağzımı bolsuyla temizledim gargara falan yaptım yourt yedim 2 3 kaşık şuan tadı baya azaldı ama bişey olmadından korkuyorum kussamıyım üstelik hastayımda boğazım emfekte olmuştu antibiyotik iburamin cokd ayrıca kulağım için vasoserc diye ilaç kullanıorm napmalıyım
Yardım edin ablalar ben anne deilim ama 17 yasında bir veledim ölmem falan demi kör olmam demş