27 gün oldu doğum yapalı iki göğüsümün ucuda yara oldu keşke sadece yara olsa oyuldular resmen. Dayanamıyorum acısına emzirmekten vaz geçmiyorum ama biran evvel geçsin istiyorum herşeyide yaptım kremler kullandım geçmiyo çok muzdaripim önerilerinizi alabilirmiyim. Teşekkür ederim