Merhabalar 1 bucuk aylık bebeğimi yatağına koyup, kundak yapıp, emzik veriyoruz, başında bekliyoruz veya gerektiginde pış pış yapıyoruz ve kendi kendine yatakta uyuyor, öyle çok kucakçı bir bebek değil galiba :) bu normal mi? Yani genelde yatakta kendi uyumak yerine, desteklenme arayışına giriyor bebekler, kendi kendilerine uyumazlar diye biliyordum ama galiba yanlış biliyormuşum. Sizde de böyle oldugu oluyor mu?