Merhaba, bebeğimi ayakta sallayarak uyutuyorum, 9 gibi gece uykusuna yatıyor daha sonra sabaha kadar 2-3 saatte bir emmeye kalkar hatta şöyle anlatayım 9 da yatirirsam 12 ye kadar 1 veya 2 kere kalkar emer sallarım besigine koyarım, biz yatacakken yine uyanır, bu defa çok uykulu olduğunu için yanıma alıyorum ve emerek uyuyor. Bunu birkaç kere yıkmaya çalıştık emzirmeden sadece sallayarak uykuya geri döndürmeyi denedim ama çok kötü geçti doğru düzgün uyumadi ve pert düştüm zorlandım o yüzden erteledim biraz. Daha sonra huzursuzluğu vardı dişten sanırım falan diye erteledim besigine alıştırmayi. Şimdi dişi çıktı daha rahat gibi. Emzirmeden nasıl alistirabilirim uykuya geri dönmesine? Yaptığım yöntemi uygulayıp başarılı olan oldu mu? Emzirmeden sadece sallayarak?