YazCilegi hemde ne ağlamak 😔 artık uykusunda da almıyor benimki 😔 moral sıfır sifr . 2 aylık asimizi olduğumuzda başlamıştı problemler ben aşıdan diye düşündüm koli bacağı açıyordur ondan pozisyonu sevmemistir dedim ama bu süreç uzun sürdü ve emmiyor artık