berosunannesi kizimin gözünde çapaklanma vardı. Göz muayenesine bahane oldu randevu aldik biz de. Ama gidene kadar çocuk doktorunun verdigi damlayi kullandik, gecti. 😄Yani sadece katarakt var mı, şaşılık var mi diye bakıyor. Ayni sizin anlattiginiz islemleri yapti, 500 lira verdik, ciktik biz de 😂