Bebeklerinize göz kontrolü yaptırdınız mı? biz 3 ayımızı geçtik ilk kez gittik. Doktor 6 ay ve 1 yaşında tekrar yapılacak dedi. Ve burda okumuştum bazıları damla damlatmış bazıları damlatmamış. Bizimki şöyle oldu doktor önce bi baktı sonra damla damlattı 15 dk bekleyin tekrar bakıcam dedi hatta 15 dk sonra baktı göz bebekleri tam büyümemiş 5 dk daha bekleteyim dedi bekledik sonra tekrar baktı bi sorun yok dedi(hatta bu kontrolün gereksiz olduğuna varan bi yorum yaptı sağlık bakanlığı vs istiyor sırf o yüzden gibi dedi ama bilmiyorum) kendimi şuan boş yere 500 tl muayene parası vermiş gibi hissediyorum 😂