Ozooo ben mama ve meme şeklinde ilerledim. Ama ilk 40 gün neredeyse sütüm artana ve bebeğim emmeyi öğrenene kadar, ben emzirmeyi öğrenip anlayana kadar, alışana kadar mamayı kaşıkla veya şırınga ile verdim. Çok kriz anlarında biberon kullandım. Sonra uyku saatleri daha düzenli olmaya başladı günde 3-4 mama verdim 5 aylıklen mamayı bıraktı biberonu sütüm yeterli geldi.