Mix ben de gece yatmadan veriyorum sadece, gün içinde yoruldugum için sütüm azaliyor. Aptamil ile baslamistim. Sonra gaz yapti diye, bir de sağlık ocağındaki ebe, sakın kullanma, hic iyi degil Aptamil dedi diye, Hipp organik combiotic kullanmaya basladim. Onu pek sevmedi. Açtığım kutu bitsin diye kavga dövüş icirdim onu, neyse. Bu sefer Aptamil’e geri döndüm, onu yadirgamaya basladi. Sonra ona da alıştı. Yani demem o ki, kusma refleksini tetiklemiyor ise, ninni söyleyerek, kucakta hoplaya ziplaya yuruyerek, bir sekilde kabul ettirebilirsiniz. Yani ben oyle tecrübe ettim. Umarım işe yarar.