Kızlar bebeğim 6 ay 21 günlük ek gıdaya geçtik yatmadan önce ve gece 2 kere mama içiyordu artık içmiyor bir iki çekip ittiriyor karnının aç olduğuna eminim ama içmiyor gece bu yüzden uyanıyor mamayı mı değiştirmem lazım tadını beğenmiyor olabilir mi uzun süredir aynı mamayı kullanıyoruz daha önce başına gelen var mı ne yapmam lazım fikirlerinizi yazar mısınız bugün hiç mama içmedi