Merhaba anneler bebeğim 6 günlük sarılık çıktı doktor pazartesi gününe kadar artarsa küveze alıncak dedi meme emmiyor süt sağıp veriyorum ama nasıl saklayacağımı bilmiyorum sütü bir bilgisi olan varmı buz dolabının alt gözünden çıkarıyorm bermari usulü ısıtıyorm ama bazen artıyor o artan süt tekrar kullanılabilirmi yoksa döküyümü lütfen bir bilgisi olan yazabilirmi göğsümün ucunu tutamadığı için emmiyor soran olursa bunuda cevaplamş olayım