Oğlum bugün 18 aylık 2 yaş sendromuna girdi son 1 aydır ama aşır aşırı vurma ve hırçınlığı arttı yani ağlama huysuzluk bi yana onları normal karşılayabiliyorum ama inanılmaz derecede vuruyo bana elinde me varsa kafama geçiriyo çocuğa yaklaşmaya korkuyorum napıyım tecrübeliler akıl versin oyun terapistinede gittim 20. Ayda düzelir dedi daha kötüye gitmeye başladık şuan