İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 56 günlük meme reddi yaşıyorum . Süt sağma makinesi kiralıcam ama sagdıgım sütü dışarı çıktığımda nasıl muhafaza edebilirim ? Birde ben biberonla vermek istemiyorum biberona alışan bebek göğsü almaz diyorlar kaşık biberon kullansam diyorum yada tavsiyeniz varsa yardımcı olur musunuz ?