Kızlar nasıl oldu anlamadım pisigi vardı altını açtım soydum bir güzel bez koydum altına temiz beze de kaka yapınca yeni bir bez almak için yanından az bisi uzaklaştım bir baktım pat diye bir ses geldi koltuktan yere düştü 😪😪😪 kafası azcık şişti doktora hemen götürmedim suan 12 saat oldu.. birsey yok gibi ama bugün sürekli yemegini yedi uyudu 🙄🙄 ne yapmalıyım