Mmeelliikkeee Ugurcanhande bende 38. Gün oldum.. hatta bitmişti kanama başladı sandım 41. Gün kontrolde söyledim baktı evet adet kanaması rahim duvarında kalınlaşmış demişti.
_YanakReisinAnnesii Ugurcanhande 40 bitiminden birkaç gün sonra oldum , daha sonra ki adetlerimde hep bu tarihten devam etti. Emzirme durumum yoktu .
Melikeguven Ugurcanhande Olunur bende 44. günde adet oldum ve gebelik öncesi gibi bir hafta sürdü doktorum çabuk toparlanmişsın demişti olabiliyormuş yani 😊
BebekC gün oldum sonrasında da her ay eski düzenimde oldum. Sadece bir sefer 10-15 gün kadar gecikti. Bebeğim şu an 9buçuk aylık ve emziriyorum.