Ya arkadaşlar ya kızım yedi aylık öksürüyo ama sadece emdikten sonra uyuduğu da uykusunda yapiyo onun haricinde oynarken yada sırt üstü yüz üstü yatarken de dahil bı sorun yok sadece emerken uyuyo sonra yatiriyom boguluyo oksurcem derken hatta çok öldürmekten kusuyo doktora götürdüm ciğerleri temiz reflü olabilir dedi dişleri cikcaktir ağız salyalari artar o zamanda boğazına kaçırıyodur dedi bide uyurken sürekli ıkınıyo ıkınıyo sonra öksürüyo