bakkalemzigi benim bebeğimde aynı gazı var benimkinin pırtlatınca geciyor cünkü sizinde gazı olabilir,süt tazyikli geliyor olabilir,bağırsakları gelistiği icin olabilir😀 bir cok sebep var öncelikle beslenmenizde şeker ve karbonhidrat ağırlıklıysa bu da gaz sebebi olabilir protein ağırlıklı beslenin bi süre