Kızlar ben ne yesem gaz yapıyormuş gibi oluyor özellikle akşam yemeğinden sonra sürekli gaz çıkışı oluyor ama pıt şeklinde değil bu sorun için gaz ilacı kullanan oldu mu emziriyorum bide her ilacı da vermezler hangi bölümün doktoruna gitmem gerek yardımcı olun bana 😔