Kızlar sorum size saçma gelebilir ama meraktan soruyorum acaba ben mi yanlış yapıyorum diye bebeğimi emzirirken elimle C şeklinde ya da tazyikli süt olduğunda makas şeklinde tutuyorum ama internette bakıyorum bazı anneler emzirirken elleriyle tutmadan emziriyorlar o nasıl oluyor acababen denedşmmya meme ucu ağzından kayıyor ya da meme burnunu kapatıyor benimkinde sizler nasıl yapıyorsunuz