Hazine_aykut 7aylıkken bizimki de mızmızlanıyordu eli ağzında sürekli kaşıyordu geceleri saat başı kalkıyorduk çok zordu 8.aya girdiğinde üst dişleri çıktı bir on gün falan rahatladık şimdi tekrar başa sardık mızmızlanması devam ediyor iştahı çok yok bu aralar yine eli ağzında bakalım yine diş çıkartıyor galiba 😬