Arkadaşlar dün öğlenden beri ne yese su da dahil kusuyor, gece serum takıldı ama pek rahatlatmadı, gece az az mama içirdik ağladığı için. Bugünse sbah yine kusmalar devam etti, akşam ilaçlar sayesinde mi bilmem biraz daha iyi, ama yoğurtla biraz patates karıştırıp 10 kaşık kadar yavas yavaa yedirdik, sonra 1 saat geçti üstünden az 60 cclik mama içirelim dedik ihtyiacı var diye, hemen kustu, mama ne zaman içse kusuyor . Ya acaba mama yaramıyo mu? Sdece yemek mi vermeliyim ara ara yoğurt gibi patates gibi tutacak şeylerle devam mı etmeliyim?