Ays7140 Arkadaslar bebegim 6.5 aylik kesik kesik yalandan öksürürur gibi öksürüyor gogsunde hırilti burun akintisi falan yok ozellikle aglayacgi zaman skldığinda yapıyor huy haline mi getirdi yoksa hastalik belirtisi mi böyle bir durumla karşılaşan arkadaslr yardimci olur musunuz
Ebruferit Ays7140 bizde 7 buçuk ayligiz durum aynı öksuruyör bakalım ne zamana kadar devam edecek bu z😊
Ebruferit Ays7140 benim eşim doktor cigerlerindé birsey yok diyor dinliyor burun akıntısı hırıltı yoksa sorun yok zaten cigerlerinde sorun olsa oksurukten belli olur sizin tarif ettiğiniz de kuru normal öksürük gibi